Filter de blogberichten

Toon alle claims assistance network training marketing
Securex: “Geen beslommeringen rond personeelsbezetting”
Securex

Interview met Annemie Callebaut van Securex. “In het begin van de coronapandemie heb ik meer dan ooit beseft dat outsourcing aan Teledesk de beste keuze is.”

Marketing
Fitrama haalt meer leads uit digitale communicatie
fitrama communicatie

Makelaar Fitrama is al meer dan 20 jaar een stevige speler in het Waasland. Dat succes kwam er niet vanzelf, net zo min als de klanten.

Assistance Claims Marketing Network
Teledesk Group vs. Covid-19

Terwijl onze bijstandscentrale bij het begin van de lockdown een piek aan calls te verwerken krijgt, valt in onze third party administration alle activiteit compleet stil.

Marketing
Waarom u bepaalde e-mails niet opent en andere wel
email marketing

“De meeste commerciële e-mails die ík krijg, delete ik meteen”. Maar laten we even stilstaan bij die e-mails die u WEL opent. Zij onthullen u namelijk het geheim van succesvolle e-mailmarketing.

Claims
“Schadebeheer uitbesteden was moeilijke stap”
artore makelaar schadebeheer

Wat als je drie jaar na je opstart zo hard groeit dat het schadebeheer nauwelijks kan volgen? Het overkwam verzekeringsmakelaar Artore uit Aartselaar.

Network Claims
Xolutions BV als vaste expertisepartner
Xolutions

Klanttevredenheid, lage administratiekosten en een strakke beheersing van de reparatiekosten: naar deze heilige drievuldigheid is wellicht iedere makelaar, fleet owner, verzekerings- en leasingmaatschappij op zoek bij het beheer van claims, schades en herstellingen. Dankzij een partnership met het expertisebureau Xolutions BV vormt Teledesk Group meer dan ooit een centraal aanspreekpunt voor een perfect verloop van het volledige proces.

Assistance Claims Marketing Network Training
Geert Verhaeghe over zijn ambities met Teledesk Group
Geert Verhaeghe

Sinds kort duikt in onze kantoren in Ieper geregeld een oude bekende op. In zijn onnavolgbare stijl en met veel goesting neemt hij bij Teledesk Group het heft opnieuw in handen. The founder is back!

Marketing
Waarom content marketing dé beste marketing is voor verzekerings­makelaars
content marketing

Verzekeringen en traditionele reclame, het was nooit het meest geslaagde huwelijk. Een schuldsaldopolis is nu eenmaal geen hippe chai latte of coole zonnebril die u schaamteloos pusht richting uw doelpubliek, dat op de koop toe gewillig toehapt. Maar als traditionele marketing niet optimaal werkt voor verzekeringsmakelaars, wat dan wel?

Assistance
Telefonische bereikbaarheid blijft cruciaal voor klanttevredenheid
telefonische bereikbaarheid

Vandaag besteld, morgen in huis – dat is het ritme waarop de moderne consument leeft. De snelheid die hij gewend is voor zijn online aankopen, verwacht hij onbewust ook voor diensten zoals verzekeringen. Zijn verzekeringskantoor moet bereikbaar zijn op het moment dat hém past. En het liefst… via de telefoon!