Filter de blogberichten

Toon alle claims assistance network marketing
Claims Assistance
Teledesk Group werkt rechtstreeks in uw beheerpakket
Beheerpakket makelaar

Zit u soms met de handen in het haar om het werk op uw kantoor geregeld te krijgen? Dan is Teledesk Group de partner in telefonie, productie en schadeclaims die u zoekt! Omdat we altijd rechtstreeks in uw beheerpakket werken, behoudt u steeds het overzicht en kunt u alles goed opvolgen. Uw klanten? Die genieten …

Marketing Claims Assistance
Groeien als verzekeringsmakelaar: hoe kan Teledesk Group u helpen?

U bent verzekeringsmakelaar en wil groeien. Na de moeilijke periode van de pandemie, is de timing ideaal om u te onderscheiden van uw concurrenten. U kunt er terug volle gas tegenaan. Hoe gaat u die groei realiseren? Werft u bijkomende medewerkers aan om te prospecteren? Hebt u een vlotte pen en zorgt u zelf voor …

Assistance Claims
Overstromingen in ons land … Teledesk Group springt bij
Overstromingen

De zware overstromingen die ons land teisterden in de maand juli, zorgden voor een overload aan schadedossiers bij makelaars, verzekeraars en expertisebureaus. Vele kantoren konden al die extra aanvragen onmogelijk zelf verwerken en tegelijkertijd dezelfde service blijven bieden. Lees hier wat Teledesk Group voor uw verzekeringskantoor kan betekenen in momenten van extreme drukte. Opvangen van …

Marketing
Hoe Assutron zijn website voor zich laat werken
Hoe Assutron zijn

Assutron is een 11-koppig kantoor met particuliere en ondernemingsklanten in het Waasland en ver daarbuiten. Het legt zich toe op verzekeringen en vermogensopbouw. In 2020 besloot zaakvoerder Gunther Stevelinck om de website van het kantoor in een nieuw kleedje te stoppen. Het werd het begin van een doordachte marketingcampagne om een grotere naambekendheid en meer leads te genereren.

Assistance Claims Marketing Network Training
Proud to present to you Nils Rossel, Business Analyst Mathias Claeys, IT Administrator
Nils_Mathias

IT is het kloppend hart van zowat elk bedrijf. Ook bij Teledesk Group vervult onze IT-infrastructuur een cruciale rol voor zowel de makelaars, verzekeraars, herstellers, eindklanten en onszelf. We stellen u dan ook graag Nils Rossel en Mathias Claeys voor: samen beheren zij onze IT-processen en -systemen en gaan ze steeds op zoek naar de best mogelijke oplossing voor alle betrokken partijen.

Claims Assistance
myFaro: het kompas in leven voor de makelaar
kompas

myFaro werd onlangs verkozen als Leader 2021 Radar Life van de Vivium Digital Awards. Het biedt makelaars in Leven een beter overzicht en inzicht in hun portefeuille, bevat uitgebreide analysemogelijkheden en legt meteen ook commerciële opportuniteiten bloot. Door de Corona-pandemie nodigt myFaro makelaars uit op een webinar om het platform te leren kennen. Teledesk Group ondersteunde myFaro daarbij met een telemarketingactie.

Claims Assistance
Het Teledesk Group-team zoekt nieuwe collega’s
Het Teledesk Group-team zoekt nieuwe collega’s

Sinds de terugkeer van oprichter Geert Verhaeghe waait er een frisse, nieuwe wind door Teledesk group. Meer dan ooit focust onze groep zich op de verzekeringsbranche en trachten we onze klanten te begeleiden naar meer omzet en minder kosten. Die nieuwe dynamiek vertaalt zich in extra klanten en business, en daarom zijn we op zoek naar gemotiveerde, enthousiaste collega’s.

Claims Assistance
De vakantie komt eraan en de pandemie is nog niet voorbij: hoe kan Teledesk Group uw kantoor helpen?
vakantie

In de zomervakantie sluiten veel makelaars voor een paar weken de deuren. Andere kantoren doen het tijdelijk met een beperkte bezetting. Het is daarbij niet altijd eenvoudig om de service aan de klanten op hetzelfde niveau te behouden. En stel u voor dat één van de werknemers die tijdelijk het kantoor bemant, nog eens uitvalt …

Marketing
Inti De Ceukelaire: ‘Vals spelen heeft me altijd enorm aangetrokken’
Inti De Ceukelaire

In 2018 kroonde Inti De Ceukelaire zichzelf in Las Vegas tot wereldkampioen
hacken. Enkele jaren later staat de Aalstenaar, nog altijd maar 26, aan het hoofd van het hackersplatform Intigriti en helpt hij grote bedrijven en overheden bij het opsporen van veiligheidslekken in hun digitale infrastructuur. De ideale gesprekspartner dus voor een boeiende babbel over (ethisch) hacken, cyberveiligheid en de beperkingen van IT-audits.

Network Assistance Claims Marketing Training
BrokerCloud Connected partner van Teledesk Group
BrokerCloud_Connected

IT en beheermanagementsoftware zijn het kloppende hart van heel wat makelaarskantoren. BrokerCloud Connected, partner van Teledesk Group, is vastbesloten om zijn positie in de markt voor beheersoftware voor makelaars danig te versterken. Zo vond er onlangs een stevige kapitaalinjectie plaats, wordt er hard gewerkt aan nieuwe functionaliteiten en lanceert BrokerCloud Connected zich ook op de Brusselse, Waalse en Luxemburgse markt. Het ideale moment dus voor een gesprek met CEO Stephan Podevyn en Chief Product & Key Accounts Joeri Maes.

Marketing
5 tips om uw koude prospectie op te warmen

Om de kansen op succesvolle koude prospectie te verhogen, moet u uw prospectie opwarmen en potentiële klanten kennis laten maken met uw bedrijf vóór uw telefoontje. Wij geven u vijf tips.

Assistance Claims Marketing Network Training
Customer care trends voor 2021 … Bent u helemaal mee met uw kantoor?

Wij vertalen de belangrijkste customer care guidelines van 2021 naar een reeks specifieke guidelines voor uw kantoor.

Assistance Claims Marketing Network
Rondetafelgesprek: trends in de makelarij

Rond de tafel: Jochen Blondelle (Group NBA, Kortrijk),
Nele Rubens (Dervaux-Rubens, Heverlee), Ethel De Blieck (Axfin, Middelkerke-Westende) en Lieven Bernaers (ABR Group, Kruibeke-Zwijndrecht-Haasdonk-Linkeroever).

Claims Assistance Marketing
10 argumenten om uw schadebeheer uit te besteden

Meer en meer makelaars kiezen ervoor om het beheer van hun schadegevallen uit te besteden aan Teledesk Group. En daarvoor hebben ze vaak meerdere goede redenen … Ward Alleman, Business Developer bij Teledesk Group, somt 10 argumenten op voor het outsourcen van uw schadedossiers.

Marketing
Verzekeringsmakelaar? Hoe scoort uw website goed in een zoekmachine?
SEO voor verzekeringsmakelaars

Dit artikel maakt u wegwijs in zoekmachinemarketing en geeft u tips om als makelaar met uw website makkelijker gevonden te worden door potentiële klanten.

Marketing
5 mythes over content marketing die u als verzekeringsmakelaar maar beter snel vergeet!

Leads genereren via uw website doet u best via een uitgekiende content marketing. Maar daarover doen heel wat indianenverhalen de ronde …

Assistance Claims Marketing Network
Teledesk Group brengt nieuw magazine uit
Telescope magazine

Telescope, dat is de naam van het gloednieuwe magazine van de Teledesk Group. Gemaakt voor en met onze core doelgroep van makelaars en verzekeraars.

Claims
Securex: “Geen beslommeringen rond personeelsbezetting”
Securex

Interview met Annemie Callebaut van Securex. “In het begin van de coronapandemie heb ik meer dan ooit beseft dat outsourcing aan Teledesk de beste keuze is.”

Marketing
Fitrama haalt meer leads uit digitale communicatie
fitrama communicatie

Makelaar Fitrama is al meer dan 20 jaar een stevige speler in het Waasland. Dat succes kwam er niet vanzelf, net zo min als de klanten.

Assistance Claims Marketing Network
Teledesk Group vs. Covid-19

Terwijl onze bijstandscentrale bij het begin van de lockdown een piek aan calls te verwerken krijgt, valt in onze third party administration alle activiteit compleet stil.

Marketing
Waarom u bepaalde e-mails niet opent en andere wel
email marketing

“De meeste commerciële e-mails die ík krijg, delete ik meteen”. Maar laten we even stilstaan bij die e-mails die u WEL opent. Zij onthullen u namelijk het geheim van succesvolle e-mailmarketing.

Claims
“Schadebeheer uitbesteden was moeilijke stap”
artore makelaar schadebeheer

Wat als je drie jaar na je opstart zo hard groeit dat het schadebeheer nauwelijks kan volgen? Het overkwam verzekeringsmakelaar Artore uit Aartselaar.

Network Claims
Xolutions BV als vaste expertisepartner
Xolutions

Klanttevredenheid, lage administratiekosten en een strakke beheersing van de reparatiekosten: naar deze heilige drievuldigheid is wellicht iedere makelaar, fleet owner, verzekerings- en leasingmaatschappij op zoek bij het beheer van claims, schades en herstellingen. Dankzij een partnership met het expertisebureau Xolutions BV vormt Teledesk Group meer dan ooit een centraal aanspreekpunt voor een perfect verloop van het volledige proces.

Assistance Claims Marketing Network Training
Geert Verhaeghe over zijn ambities met Teledesk Group
Geert Verhaeghe

Sinds kort duikt in onze kantoren in Ieper geregeld een oude bekende op. In zijn onnavolgbare stijl en met veel goesting neemt hij bij Teledesk Group het heft opnieuw in handen. The founder is back!

Marketing
Waarom content marketing dé beste marketing is voor verzekerings­makelaars
content marketing

Verzekeringen en traditionele reclame, het was nooit het meest geslaagde huwelijk. Een schuldsaldopolis is nu eenmaal geen hippe chai latte of coole zonnebril die u schaamteloos pusht richting uw doelpubliek, dat op de koop toe gewillig toehapt. Maar als traditionele marketing niet optimaal werkt voor verzekeringsmakelaars, wat dan wel?

Assistance
Telefonische bereikbaarheid blijft cruciaal voor klanttevredenheid
telefonische bereikbaarheid

Vandaag besteld, morgen in huis – dat is het ritme waarop de moderne consument leeft. De snelheid die hij gewend is voor zijn online aankopen, verwacht hij onbewust ook voor diensten zoals verzekeringen. Zijn verzekeringskantoor moet bereikbaar zijn op het moment dat hém past. En het liefst… via de telefoon!