Wij vertalen de belangrijkste customer care guidelines van 2021 naar een reeks specifieke guidelines voor uw kantoor.
Wij vertalen de belangrijkste customer care guidelines van 2021 naar een reeks specifieke guidelines voor uw kantoor.
Rond de tafel: Jochen Blondelle (Group NBA, Kortrijk),
Nele Rubens (Dervaux-Rubens, Heverlee), Ethel De Blieck (Axfin, Middelkerke-Westende) en Lieven Bernaers (ABR Group, Kruibeke-Zwijndrecht-Haasdonk-Linkeroever).
Meer en meer makelaars kiezen ervoor om het beheer van hun schadegevallen uit te besteden aan Teledesk Group. En daarvoor hebben ze vaak meerdere goede redenen … Ward Alleman, Business Developer bij Teledesk Group, somt 10 argumenten op voor het outsourcen van uw schadedossiers.
Dit artikel maakt u wegwijs in zoekmachinemarketing en geeft u tips om als makelaar met uw website makkelijker gevonden te worden door potentiële klanten.
Leads genereren via uw website doet u best via een uitgekiende content marketing. Maar daarover doen heel wat indianenverhalen de ronde …
Telescope, dat is de naam van het gloednieuwe magazine van de Teledesk Group. Gemaakt voor en met onze core doelgroep van makelaars en verzekeraars.
Interview met Annemie Callebaut van Securex. “In het begin van de coronapandemie heb ik meer dan ooit beseft dat outsourcing aan Teledesk de beste keuze is.”
Makelaar Fitrama is al meer dan 20 jaar een stevige speler in het Waasland. Dat succes kwam er niet vanzelf, net zo min als de klanten.
Terwijl onze bijstandscentrale bij het begin van de lockdown een piek aan calls te verwerken krijgt, valt in onze third party administration alle activiteit compleet stil.
“De meeste commerciële e-mails die ík krijg, delete ik meteen”. Maar laten we even stilstaan bij die e-mails die u WEL opent. Zij onthullen u namelijk het geheim van succesvolle e-mailmarketing.