Filter de blogberichten

Toon alle claims assistance network marketing
Assistance Claims Marketing Network
Even voorstellen: Modeste Olarewadjou Biokou, Finance manager bij Teledesk Group
Modeste Biokou

In 2007 zette Modeste (48) zijn eerste stappen binnen Teledesk Group. Vandaag is hij Finance manager binnen onze groep. Logisch, als je weet dat Modeste gepassioneerd is door cijfers en de inzichten die hij daaruit kan distilleren. We stellen hem dan ook graag aan jou voor. Interesse in financiën en bedrijfdeconomie “Ik ben geboren in …

Marketing
10 socialemediatips voor makelaars
10 socialemediatips voor makelaars

1. Wegblijven is geen optie Blijf je liever weg van sociale media omdat je schrik hebt van negatieve commentaren? Foute keuze! Je concullega’s zijn er immers wel actief en benutten de mogelijkheden ervan wel om te groeien. De afwezigen hebben ongelijk. Sociale media zijn immers perfect geschikt om je naambekendheid in een bepaalde regio te …

Assistance Claims Network Marketing
Hoe bescherm jij je IT-omgeving?
Bescherm je IT-omgeving

Phishing, malware, ransomware … IT-bedreigingen zijn dagelijkse kost. Meer dan ooit is een performante beveiliging van je netwerk, toestellen en data een absolute must. Niet enkel voor grote bedrijven, maar ook voor kmo’s. Nils Rossel (Business Analyst) en Mathias Claeys (IT Administrator) van Teledesk Group geven je alvast enkele handige tips om je IT-omgeving veilig …

Assistance
Waarvoor kan je ons customer service center allemaal inzetten?
Customer service center

Als verzekeraar of verzekeringsmakelaar kan je op het customer service center van Teledesk Group een beroep doen voor telefonische prospectie, klantenretentie, upselling bij klanten, het reactiveren van slapende klanten, databaseverrijking … Je leest er hier alles over. Telefonische prospectie Onze agents gaan voor jou aan de slag en doen er alles aan om jou en/of …

Assistance
Teledesk Group helpt ook verzekeraars met hun telefonie
Teledesk Group helpt ook verzekeraars met hun telefonie

Het is voor heel wat verzekeraars geen sinecure om de grote toestroom aan inkomende telefonische oproepen op een efficiënte manier te verwerken. Teledesk Group kan de maatschappijen hierbij probleemloos uit de nood helpen. Hoe? Welke taken kunnen wij voor verzekeraars onder andere vervullen in het kader van doorgeschakelde calls? (niet-limitatief) Bijstandsservices Naverwerking Waarom kiezen voor …

Assistance Claims Network
Advisors Up-to-date
Advisors up-to-date

Vervul je bijscholingsplicht op de meest efficiënte manier (en geniet een stevige korting via Teledesk Group!) De FSMA heeft de regels omtrent de wettelijk verplichte geregelde bijscholing onlangs nog verder aangescherpt. Om je bijscholingsplicht efficiënt te vervullen, kan je via ons een beroep doen op Advisors Up-to-date, een online leerplatform van Ackermans & Partners. Welk …

Assistance
Schakel de virtuele bediende van Teledesk Group in
Virtuele bediende

Heb je binnen je kantoor af te rekenen met een langdurige afwezigheid van één of meerdere medewerkers? Wil je continuïteit tijdens een verlofperiode? Of wens je graag een aantal specifieke taken uit te besteden aan een externe specialist? In al die gevallen kan je rekenen op de virtuele bediende van Teledesk Group. Wanneer je ons …

Assistance Claims Network
Het fusieverhaal van Plusassur

Sinds 1 januari hebben vijf makelaars (ABR Verzekeringsgroep, Zakenkantoor Flos, Groep Penneman, Ad-vice en Kantoor Stevens) hun krachten gebundeld. Ze gaan voortaan samen door het leven als Plusassur. Waarom die fusie hen een meerwaarde lijkt en met welke ambities ze naar de toekomst kijken, vertellen Louis Schoofs en Lieven Bernaers. De vijf kantoren werkten al …

Network Marketing Claims Assistance
Steven Van Belleghem: Whatever happens, customer first!

Klantgericht. Vaak zeggen bedrijven over zichzelf dat ze het zijn, maar is dat wel echt het geval? Hoe zorg je er als kmo voor dat je echt doet wat je klanten verwachten, en liefst nog dat tikkeltje extra? Steven Van Belleghem, één van dé autoriteiten wereldwijd op dit vlak, geeft je het recept. Customer experience …

Marketing
Marketingoplossingen op maat van makelaars
Mindsetting

Een sterke communicatie- en marketingstrategie is ook voor een makelaar essentieel om van een consument een waardevolle lead, een trouwe klant en ten slotte een enthousiaste ambassadeur te maken. Weet je niet waar te beginnen? Dan is Mindsetting je ideale communicatie- en marketingpartner. Mindsetting: marketingexpert in verzekeringen Als je met je verzekeringskantoor wilt groeien, dan …

Assistance
Waarvoor kan je ons callcenter, gespecialiseerd in verzekeringen, allemaal inzetten?
Callcenter verzekeringen

Als verzekeraar of verzekeringsmakelaar kan je op het callcenter van Teledesk Group een beroep doen voor telefonische prospectie, klantenretentie, upselling bij klanten, het reactiveren van slapende klanten, databaseverrijking, … Je leest er hier alles over. Telefonische prospectie Onze call agents gaan voor jou aan de slag en doen er alles aan om jou en/of je …

Assistance Claims
Hoe anticipeer je op bezwaren tijdens een telefoongesprek met een prospect?
Telefoongesprek met prospect

Koud bellen is allesbehalve evident. De gemiddelde prospectklant wil het gesprek immers liefst zo snel mogelijk afsluiten. Hij zal daarvoor alle registers opentrekken en meerdere bezwaren opwerpen. Aan jou de uitdaging om die één voor één te weerleggen. Vaak heb je meerdere pogingen nodig om je prospect aan de lijn te krijgen. Is dat eenmaal …

Assistance Claims
Klant aan het woord: Corona Direct
Oliviver Fraiture Corona Direct

Olivier Fraiture (Corona Direct): “Dankzij Teledesk Group kunnen we onze bereikbaarheid maximaliseren” Corona Direct doet al meer dan vijf jaar een beroep op Teledesk Group om inkomende calls van klanten te verwerken. Teledesk Group helpt de verzekeraar zo om 24/7 bereikbaar te zijn voor klanten. Olivier Fraiture, Hoofd Schade bij Corona Direct, getuigt. “Wij zijn …

Assistance
Koud e-mailen: waarop let je maar beter?
Koud e-mailen

Een succesvolle koude prospectiemail of cold e-mail uitsturen, is niet evident. Zo’n e-mail kan immers opdringerig overkomen, maar kan daarentegen ook echt een commerciële opening voor je bedrijf creëren. Waaraan besteed je best aandacht als je koud wil gaan e-mailen? Tip 1: zorg dat je prospectiemail eruit springt Logisch toch? Kies voor een opvallende onderwerpregel …

Assistance
Vragen of je stoort als je een prospect belt? Niet doen!
Prospect bellen

Je wil groeien, en cold calling naar prospecten is part of the job. Heb je de neiging om, eenmaal je de prospect aan de lijn krijgt, te vragen of je hem of haar stoort? Dan is het hoog tijd om met komaf te maken met die gewoonte … Uiteraard stoor je Stel jezelf even in de …

Assistance
Waarom zou je je prospectie uitbesteden?
Prospectie uitbesteden

Telt je kantoor één of meerdere salesmedewerkers? Dan weet je hoe belangrijk het is dat hun agenda maximaal gevuld is met zinvolle afspraken. Een uitgekiende telefonische prospectie verricht op dit vlak wonderen. Je laat dit best over aan specialisten. Waarom? Dat lees je hier. Waarom telefonische prospectie uitbesteden? Voordelen van het uitbesteden van telefonische prospectie …

Assistance Claims Marketing Network
Koen Lamberts: “Reglementitis combineren met een aangename klanten- én adviseurservaring is de grootste uitdaging.”
Koen Lambrechts

Koen Lamberts is als makelaar actief bij Pareto én bij MySavings, twee kantoren met een hele andere invulling inzake doelgroepen, marktpositionering, marketing en taille. Hij is dan ook de ideale gesprekspartner voor een babbel over de uitdagingen die op de makelarij afkomen. Je bent aandeelhouder van MySavings en Pareto, twee makelaars met een sterk verschillende …

Assistance
Wat verwacht een klant op digitaal vlak van zijn verzekeraar?
Studie Deloitte Digital

On the road to human digital … dat is de naam van een studie van Deloitte Digital bij 13 verzekeraars en 1.000 consumenten tussen 25 en 65 jaar. De studie peilt onder andere naar de verwachtingen van klanten inzake onlinediensten van verzekeraars. We geven je graag enkele belangrijke take aways mee. 1. 70% van de …

Network
AutoRepairGroup Carrosserie: vlot, veilig en verantwoord
AutoRepairGroup Carrosserie

Carglass® Carrosserie, alias Care Carrosserie, gaat sinds juli 2021 door het leven als AutoRepairGroup Carrosserie. Met 14 vestigingen in ons land en 430 medewerkers is het een belangrijke speler in de autoherstelbranche. Sales & Marketing Director Karin Brosens vertelt ons waar het bedrijf voor staat. AutoRepairGroup Carrosserie in cijfers VLOT “Onze service vertalen we aan …

Assistance Claims Marketing Network
Peter De Keyzer: “Banken en verzekeraars zullen mee de marsinrichting bepalen inzake duurzaamheid.”
Peter De Keyzer

Peter De Keyzer, econoom en founding partner van het communicatiebureau Growth Inc., staat bekend om zijn uitgesproken mening over topics zoals de energiecrisis, de arbeidsmarkt in ons land en het bestrijden van de inflatie. De ideale persoon dus om een boom op te zetten over de hectische tijden waarin we nu leven. En hij ziet …

Teledesk Group werkt rechtstreeks in jouw beheerspakket
Beheerspakket makelaar

Makelaars kunnen een beroep doen op Teledesk Group voor telefonische permanentie (Assistance), het beheer van schadedossiers (Claims) of productietaken. Voor elk van deze services werkt Teledesk Group rechtstreeks in het beheerspakket van de makelaar. Waarom dat zo interessant is, ontdek je hier. Hoe gaat het een en ander precies in zijn werk? We maken een …

Claims
Michael Bryon (Porthos Verzekeringen): “Samenwerken met Teledesk Group laat ons toe om het maximum uit ons eigen team te halen”
Porthos Verzekeringen

Drie jaar geleden zag Porthos Verzekeringen het levenslicht. Door het samenbrengen van Beheer, een syndicusvennootschap met een verzekeringsactiviteit, en makelaar VSBV werd een verzekeringsmakelaar gecreëerd met stevige groeiambities. Met Teledesk Group dragen we graag ons steentje bij om de objectieven van Porthos Verzekeringen te realiseren. Een getuigenis van Michael Bryon, drijvende kracht achter Porthos Verzekeringen. …

Assistance Claims
“In tegenstelling tot zijn stoffig imago, vind ik de verzekeringssector net erg interessant en boeiend”
Daphné Reynaert

Daphné Reynaert is sinds juni aan de slag bij Teledesk Group als projectmanager. Met veertien jaar ervaring op de klantendienst van een bedrijf, kent ze de kneepjes van het in- en outboundvak. Ze maakte op haar vorige werk al kennis met de verzekeringswereld. Daar kreeg ze de smaak te pakken. De overstap naar Teledesk Group …

Assistance Claims Network
Teledesk Group opent vestiging in Zonhoven
Vestiging Zonhoven

Teledesk Group groeit! En om ons groeiverhaal kracht bij te zetten, openden we onlangs een nieuwe vestiging in Zonhoven. De Limburgse vestiging van Teledesk Group telt voorlopig zeven medewerkers. Kantoorverantwoordelijke is Marc Steegmans, die zijn strepen in de verzekeringsbranche al geruime tijd verdiende. Hoe Marc bij Teledesk Group terechtkwam, lees je hier. Marc, de meeste …

Assistance Claims Marketing Network
Perrine Pattyn: een vaste waarde bij Teledesk Group

Met een carrière van twintig jaar bij Teledesk Group is Perrine Pattyn er niet meer weg te denken. Twintig jaar geleden startte ze als call agent, door de jaren heen is ze samen met het bedrijf gegroeid. Vandaag bekleedt ze de functie van Frontoffice Manager. We hebben het met haar over haar carrière en de …

Assistance Claims Marketing Network
Steve Sartor en Luc Van Antwerpen (Concordia): ‘Focussen op waar we het verschil voor klanten kunnen maken’

Concordia is al jarenlang één van de toonaangevende makelaars in ons land. Sinds 2016 is het een 100%-dochter van Ecclesia Group, de nummer één in Duitsland. In 2021 werd ook makelaar Kegels & Van Antwerpen overgenomen. Telescope sprak met managing directors Steve Sartor en Luc Van Antwerpen over de ambities van Concordia, de markt vandaag, …

Assistance Claims Marketing Network
Trends in de makelarij
Trends in de makelarij

Er beweegt heel wat in de verzekeringsbranche: consolidaties bij makelaars en verzekeraars, steeds meer regelgeving, aandacht voor digitalisering … Telescope bracht vijf makelaars rond tafel en ging met hen dieper in op de kansen en bedreigingen voor hun beroep. U leest hier het verslag. CONSOLIDATIETREND BIJ MAKELAARS … Er woedt al enkele jaren een consolidatiegolf …

Network
Charline Leroi (CEO Autoglass Clinic): ‘Vakmanschap, service en passie voor het vak, daar staan we voor’
Interview Charline Leroi (CEO Autoglass Clinic)

Glas vormt de rode draad in het leven van Charline Leroi, Gedelegeerd Bestuurder van Autoglass Clinic. Vijftien jaar geleden kwam ze in het bedrijf en stuwde het sindsdien naar mooie groeicijfers. Maar de ambitie om nog beter te doen blijft onverminderd behouden. Een gesprek met de eigenares van Autgoglass Clinic, partner van Teledesk Group, over …

Claims
Teveel productiewerk? Besteed het uit aan Teledesk Group
Teveel productiewerk? Besteed het uit aan Teledesk Group

Stapelt het productiewerk in uw kantoor zich op? Is het een strijd om alles tijdig verwerkt te krijgen? Dan hebben wij een oplossing voor u: besteed uw productietaken uit aan Teledesk Group, zodat u zich op de rest van uw werk kunt toeleggen. Wij kunnen uw productiewerk volledig of gedeeltelijk overnemen: wijzigingen in polissen: andere …

Assistance Claims Marketing Network
Interview met Geert Verhaeghe en Ward Alleman: ‘Teledesk Group biedt makelaars en verzekeraars een global support’
Interview Geert Verhaeghe en Ward Alleman

Teledesk Group is springlevend. Gesterkt door een team van 65 professionals is de groep vastbesloten om een sterke en flexibele partner te zijn van makelaars en verzekeraars doorheen de volledige customer journey. Van bij de prospectie tot en met het telefoontje na de schade om te polsen naar de tevredenheid van de klant. Het woord …

Marketing
Wat doet u het liefst: koud prospecteren of een bezoek bij de tandarts?

Koud bellen naar prospectklanten. Bij veel mensen roept de gedachte aan koude prospectie een resem aan negatieve gevoelens op. Zelfs een bezoek aan de tandarts zou de voorkeur krijgen op enkele uurtjes koud bellen. Toch is het zo belangrijk…

Assistance Claims Marketing Network
Fusie of overname van verzekeringsmakelaars: waarop moet u letten?

Ook in de verzekeringsmakelarij is al enkele jaren een consolidatietrend aan de gang. Vaak worden fusies of overnames in eerste instantie gerealiseerd met het oog op meer schaalgrootte en efficiëntie. Maar waar moet u op letten bij een fusie of overname als het gaat over service, marketing en communicatie?

Claims Marketing
Nieuwe klanten zijn zinloos als uw oude klanten vertrekken …

Elk bedrijf heeft groeiambities. Dat geldt natuurlijk ook voor verzekeringsmakelaars. Vaak wordt daarbij fors ingezet op het vinden van nieuwe klanten, maar gaat er veel minder aandacht naar het behoud van bestaande klanten. Ten onrechte, want veel volk mogen verwelkomen langs de voordeur levert weinig op als de achterdeur wagenwijd openstaat …

Assistance Claims Marketing Network
Waarom werken makelaars precies met bepaalde verzekeraars samen?

Als verzekeringsmakelaar bent u onafhankelijk en werkt u met verschillende verzekeringsmaatschappijen samen. In functie van een behoeftenanalyse van uw klanten, gaat u voor hen op zoek naar de beste oplossing op de markt. Maar wat zijn de belangrijkste redenen voor makelaars om precies met verzekeraar A of B samen te werken?

Marketing Claims
De verzekeringsmakelaar wordt fygital
gelukkige klant

Covid-19 heeft voor een digitale versnelling gezorgd in onze manier van werken. Thuiswerk is voor veel medewerkers voortaan een vast onderdeel van hun werkweek, net zoals video calls of Whatsapp-berichten. Die meer uitgesproken digitale insteek heeft ook een impact op de interactie tussen verzekeringsmakelaars en hun klanten. Meer dan ooit is de toekomst van de makelarij fygital: een optimale mix tussen fysiek en digitaal!

Claims Assistance
Teledesk Group werkt rechtstreeks in uw beheerpakket
Beheerpakket makelaar

Zit u soms met de handen in het haar om het werk op uw kantoor geregeld te krijgen? Dan is Teledesk Group de partner in telefonie, productie en schadeclaims die u zoekt! Omdat we altijd rechtstreeks in uw beheerpakket werken, behoudt u steeds het overzicht en kunt u alles goed opvolgen. Uw klanten? Die genieten …

Marketing Claims Assistance
Groeien als verzekeringsmakelaar: hoe kan Teledesk Group u helpen?

U bent verzekeringsmakelaar en wil groeien. Na de moeilijke periode van de pandemie, is de timing ideaal om u te onderscheiden van uw concurrenten. U kunt er terug volle gas tegenaan. Hoe gaat u die groei realiseren? Werft u bijkomende medewerkers aan om te prospecteren? Hebt u een vlotte pen en zorgt u zelf voor …

Assistance Claims
Overstromingen in ons land … Teledesk Group springt bij
Overstromingen

De zware overstromingen die ons land teisterden in de maand juli, zorgden voor een overload aan schadedossiers bij makelaars, verzekeraars en expertisebureaus. Vele kantoren konden al die extra aanvragen onmogelijk zelf verwerken en tegelijkertijd dezelfde service blijven bieden. Lees hier wat Teledesk Group voor uw verzekeringskantoor kan betekenen in momenten van extreme drukte. Opvangen van …

Marketing
Hoe Assutron zijn website voor zich laat werken
Hoe Assutron zijn

Assutron is een 11-koppig kantoor met particuliere en ondernemingsklanten in het Waasland en ver daarbuiten. Het legt zich toe op verzekeringen en vermogensopbouw. In 2020 besloot zaakvoerder Gunther Stevelinck om de website van het kantoor in een nieuw kleedje te stoppen. Het werd het begin van een doordachte marketingcampagne om een grotere naambekendheid en meer leads te genereren.

Assistance Claims Marketing Network Training
Proud to present to you Nils Rossel, Business Analyst Mathias Claeys, IT Administrator
Nils_Mathias

IT is het kloppend hart van zowat elk bedrijf. Ook bij Teledesk Group vervult onze IT-infrastructuur een cruciale rol voor zowel de makelaars, verzekeraars, herstellers, eindklanten en onszelf. We stellen u dan ook graag Nils Rossel en Mathias Claeys voor: samen beheren zij onze IT-processen en -systemen en gaan ze steeds op zoek naar de best mogelijke oplossing voor alle betrokken partijen.

Claims Assistance
myFaro: het kompas in leven voor de makelaar
kompas

myFaro werd onlangs verkozen als Leader 2021 Radar Life van de Vivium Digital Awards. Het biedt makelaars in Leven een beter overzicht en inzicht in hun portefeuille, bevat uitgebreide analysemogelijkheden en legt meteen ook commerciële opportuniteiten bloot. Door de Corona-pandemie nodigt myFaro makelaars uit op een webinar om het platform te leren kennen. Teledesk Group ondersteunde myFaro daarbij met een telemarketingactie.

Claims Assistance
Het Teledesk Group-team zoekt nieuwe collega’s
Het Teledesk Group-team zoekt nieuwe collega’s

Sinds de terugkeer van oprichter Geert Verhaeghe waait er een frisse, nieuwe wind door Teledesk group. Meer dan ooit focust onze groep zich op de verzekeringsbranche en trachten we onze klanten te begeleiden naar meer omzet en minder kosten. Die nieuwe dynamiek vertaalt zich in extra klanten en business, en daarom zijn we op zoek naar gemotiveerde, enthousiaste collega’s.

Claims Assistance
De vakantie komt eraan en de pandemie is nog niet voorbij: hoe kan Teledesk Group uw kantoor helpen?
vakantie

In de zomervakantie sluiten veel makelaars voor een paar weken de deuren. Andere kantoren doen het tijdelijk met een beperkte bezetting. Het is daarbij niet altijd eenvoudig om de service aan de klanten op hetzelfde niveau te behouden. En stel u voor dat één van de werknemers die tijdelijk het kantoor bemant, nog eens uitvalt …

Marketing
Inti De Ceukelaire: ‘Vals spelen heeft me altijd enorm aangetrokken’
Inti De Ceukelaire

In 2018 kroonde Inti De Ceukelaire zichzelf in Las Vegas tot wereldkampioen
hacken. Enkele jaren later staat de Aalstenaar, nog altijd maar 26, aan het hoofd van het hackersplatform Intigriti en helpt hij grote bedrijven en overheden bij het opsporen van veiligheidslekken in hun digitale infrastructuur. De ideale gesprekspartner dus voor een boeiende babbel over (ethisch) hacken, cyberveiligheid en de beperkingen van IT-audits.

Network Assistance Claims Marketing Training
BrokerCloud Connected partner van Teledesk Group
BrokerCloud_Connected

IT en beheermanagementsoftware zijn het kloppende hart van heel wat makelaarskantoren. BrokerCloud Connected, partner van Teledesk Group, is vastbesloten om zijn positie in de markt voor beheersoftware voor makelaars danig te versterken. Zo vond er onlangs een stevige kapitaalinjectie plaats, wordt er hard gewerkt aan nieuwe functionaliteiten en lanceert BrokerCloud Connected zich ook op de Brusselse, Waalse en Luxemburgse markt. Het ideale moment dus voor een gesprek met CEO Stephan Podevyn en Chief Product & Key Accounts Joeri Maes.

Marketing
5 tips om uw koude prospectie op te warmen

Om de kansen op succesvolle koude prospectie te verhogen, moet u uw prospectie opwarmen en potentiële klanten kennis laten maken met uw bedrijf vóór uw telefoontje. Wij geven u vijf tips.

Assistance Claims Marketing Network Training
Customer care trends voor 2021 … Bent u helemaal mee met uw kantoor?

Wij vertalen de belangrijkste customer care guidelines van 2021 naar een reeks specifieke guidelines voor uw kantoor.

Assistance Claims Marketing Network
Rondetafelgesprek: trends in de makelarij

Rond de tafel: Jochen Blondelle (Group NBA, Kortrijk),
Nele Rubens (Dervaux-Rubens, Heverlee), Ethel De Blieck (Axfin, Middelkerke-Westende) en Lieven Bernaers (ABR Group, Kruibeke-Zwijndrecht-Haasdonk-Linkeroever).

Claims Assistance Marketing
10 argumenten om uw schadebeheer uit te besteden

Meer en meer makelaars kiezen ervoor om het beheer van hun schadegevallen uit te besteden aan Teledesk Group. En daarvoor hebben ze vaak meerdere goede redenen … Ward Alleman, Business Developer bij Teledesk Group, somt 10 argumenten op voor het outsourcen van uw schadedossiers.

Marketing
Verzekeringsmakelaar? Hoe scoort uw website goed in een zoekmachine?
SEO voor verzekeringsmakelaars

Dit artikel maakt u wegwijs in zoekmachinemarketing en geeft u tips om als makelaar met uw website makkelijker gevonden te worden door potentiële klanten.

Marketing
5 mythes over content marketing die u als verzekeringsmakelaar maar beter snel vergeet!

Leads genereren via uw website doet u best via een uitgekiende content marketing. Maar daarover doen heel wat indianenverhalen de ronde …

Assistance Claims Marketing Network
Teledesk Group brengt nieuw magazine uit
Telescope magazine

Telescope, dat is de naam van het gloednieuwe magazine van de Teledesk Group. Gemaakt voor en met onze core doelgroep van makelaars en verzekeraars.

Claims
Securex: “Geen beslommeringen rond personeelsbezetting”
Securex

Interview met Annemie Callebaut van Securex. “In het begin van de coronapandemie heb ik meer dan ooit beseft dat outsourcing aan Teledesk de beste keuze is.”

Marketing
Fitrama haalt meer leads uit digitale communicatie
fitrama communicatie

Makelaar Fitrama is al meer dan 20 jaar een stevige speler in het Waasland. Dat succes kwam er niet vanzelf, net zo min als de klanten.

Assistance Claims Marketing Network
Teledesk Group vs. Covid-19

Terwijl onze bijstandscentrale bij het begin van de lockdown een piek aan calls te verwerken krijgt, valt in onze third party administration alle activiteit compleet stil.

Marketing
Waarom u bepaalde e-mails niet opent en andere wel
email marketing

“De meeste commerciële e-mails die ík krijg, delete ik meteen”. Maar laten we even stilstaan bij die e-mails die u WEL opent. Zij onthullen u namelijk het geheim van succesvolle e-mailmarketing.

Claims
“Schadebeheer uitbesteden was moeilijke stap”
artore makelaar schadebeheer

Wat als je drie jaar na je opstart zo hard groeit dat het schadebeheer nauwelijks kan volgen? Het overkwam verzekeringsmakelaar Artore uit Aartselaar.

Network Claims
Xolutions BV als vaste expertisepartner
Xolutions

Klanttevredenheid, lage administratiekosten en een strakke beheersing van de reparatiekosten: naar deze heilige drievuldigheid is wellicht iedere makelaar, fleet owner, verzekerings- en leasingmaatschappij op zoek bij het beheer van claims, schades en herstellingen. Dankzij een partnership met het expertisebureau Xolutions BV vormt Teledesk Group meer dan ooit een centraal aanspreekpunt voor een perfect verloop van het volledige proces.

Assistance Claims Marketing Network Training
Geert Verhaeghe over zijn ambities met Teledesk Group
Geert Verhaeghe

Sinds kort duikt in onze kantoren in Ieper geregeld een oude bekende op. In zijn onnavolgbare stijl en met veel goesting neemt hij bij Teledesk Group het heft opnieuw in handen. The founder is back!

Marketing
Waarom content marketing dé beste marketing is voor verzekerings­makelaars
content marketing

Verzekeringen en traditionele reclame, het was nooit het meest geslaagde huwelijk. Een schuldsaldopolis is nu eenmaal geen hippe chai latte of coole zonnebril die u schaamteloos pusht richting uw doelpubliek, dat op de koop toe gewillig toehapt. Maar als traditionele marketing niet optimaal werkt voor verzekeringsmakelaars, wat dan wel?

Assistance
Telefonische bereikbaarheid blijft cruciaal voor klanttevredenheid
telefonische bereikbaarheid

Vandaag besteld, morgen in huis – dat is het ritme waarop de moderne consument leeft. De snelheid die hij gewend is voor zijn online aankopen, verwacht hij onbewust ook voor diensten zoals verzekeringen. Zijn verzekeringskantoor moet bereikbaar zijn op het moment dat hém past. En het liefst… via de telefoon!