header curve

Service op maat van leasingmaatschappijen

In België rijdt een uitgebreide vloot aan leasingwagens rond. Zo vertegenwoordigde de operationele lease- en verhuursector maar liefst 37% van de in 2023 aangekochte bedrijfswagens. Teledesk Group biedt een uitgebreid servicepakket aan om leasingmaatschappijen en hun bestuurders te ontzorgen. Ontdek er hier meer over.

Jonas Del’Haye, medewerker Claims Management & TPA bij Teledesk Group, is één van de aanspreekpunten van bestuurders van leasingvoertuigen binnen ons bedrijf. ‛Teledesk Group heeft een partnership met een leasingmaatschappij. Dit houdt in dat bestuurders van wagens van die leasingmaatschappij bij ons terecht kunnen voor een brede waaier aan diensten.’

Enkele voorbeelden:

  • Moet de wagen op onderhoud? Dan plant Teledesk Group een afspraak met een garagehouder in.
  • Dient de auto hersteld te worden? Teledesk Group regelt een afspraak bij een garage in de regio van de bestuurder.
  • Doet de tankkaart van de bestuurder het niet meer? Dan zorgen wij dat dit euvel opgelost wordt, bijvoorbeeld door de bestuurder een nieuwe tankkaart te bezorgen.
  • Is het tijd om de zomerbanden te vervangen door winterbanden? Of omgekeerd? Teledesk Group doet het nodige.
  • Heeft de bestuurder af te rekenen met pech, zoals een platte band? Wij zorgen dat er een bijstandverlener langskomt.
  • Staat de bestuurder bij een tankstation en herinnert hij zich de code van zijn tankkaart niet meer? Wat als hij al tweemaal fout geraden heeft en geen derde keer durft gokken? Dan kan hij naar  Teledesk Group bellen en zullen wij hem meteen de juiste code geven.
  • Een bestuurder wordt tegengehouden door de politie voor een routinecontrole, maar vindt zijn verzekeringsbewijs niet terug. Hij kan meteen Teledesk Group contacteren en wij zullen hem een kopie doorsturen via e-mail of WhatsApp.
Jonas Del'Haeye

“Bestuurders kunnen ons contacteren via telefoon, e-mail of via een afgesloten klantenzone online. Ze worden snel geholpen. We merken dat dit sterk gewaardeerd wordt. Zo ontvangen we elke dag tussen 150 en 200 oproepen, alleen al voor onderhoud en herstellingen. Op basis van afspraken die we met de klant gemaakt hebben, worden die door ons allemaal binnen 24 uur verwerkt. Het vraagt een strakke organisatie van onze kant, en ook de kwaliteit om rustig te blijven. Soms bellen bestuurders ons immers op in een stresssituatie, en dan trachten we eerst en vooral om hen op hun gemak te stellen. Eenmaal dat gelukt is, kunnen we hen verder helpen. Het doet ons plezier zoveel mensen te kunnen ontzorgen. Deze job geeft ons dan ook heel wat voldoening.”

Deel dit met je kennissen

facebook linkedin