Claims

Een schadegeval is voor verzekeraars en makelaars het ultieme moment waarop klanten hun service zullen beoordelen. Voor fleet managers zijn ongevallen dan weer vaak een bron van stress en bekommernissen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden voor hun bestuurders.

Teledesk Group biedt verschillende oplossingen aan om dit complexe proces in goede banen te leiden. We werken volledig modulair: u kiest de services die u wenst en samen bekijken we hoe we deze kunnen implementeren in uw bedrijfsproces. Zo krijgt u dankzij onze oplossingen de nodige flexibiliteit om in te spelen op specifieke problemen, zoals personeelstekort, ziekteverzuim, verhoogd werkvolume … en kunt u de impact ervan beperken.

Claims management
Accident Management
Outsourcing
Fleet services

We nemen de afhandeling van schadedossiers voor onze rekening van A tot Z.

Wat maakt dit zo interessant voor u?

  • U vervangt vaste kosten door variabele: u betaalt immers enkel voor de dossiers die wij beheren.
  • We helpen de klant verder in uw naam en vanuit uw beheerspakket.
  • We zijn 24/7 bereikbaar.
  • We volgen de dossiers van kortbij op.
  • Onze beheerders beschikken over de nodige expertise en ervaring om schades efficiënt te regelen.
  • U blijft continu op de hoogte van het beheer, dankzij regelmatige feedback en rapportering.

Contacteer ons voor meer informatie

We begeleiden uw klanten en bestuurders doorheen het herstelproces bij ongevallen of schades.

Wat mag u verwachten?

  • Mogelijkheid tot opvolging van de dossiers in uw naam.
  • Extra voordelen voor uw klanten en bestuurders als de herstelling gebeurt via een erkende hersteller van Teledesk Group:
    • pick up & delivery
    • garantie op lakwerk
    • garantie op herstelling
    • extra controle van de kwaliteit van de herstelling en de kosten
  • We onderhandelen over prijzen en diensten en staan in direct contact met herstellers en experts.
  • We behandelen ook alle klachten over expertises en herstellingen.
  • We kunnen de betalingen voor u afhandelen, en dit op verschillende manieren: cashpool, billing/rebilling, …
  • Een deel van uw vaste kosten worden vervangen door variabele.
  • We zijn 24/7 bereikbaar.

Contacteer ons voor meer informatie

Wil u graag bepaalde administratieve taken uitbesteden aan een externe partner? Dan zit u goed bij Teledesk Group. Door onze focus op de verzekerings- en fleetbranche spreken we uw taal en kunnen we ons in no time inwerken. Zo worden we  uw virtuele bediende.

Welke taken kunnen wij bijvoorbeeld van u overnemen?

  • creëren van schadedossiers om uw intern beheer vlotter te laten verlopen: bv. checken van de volledigheid van het dossier, bepalen van de aansprakelijkheid bepalen …
  • verwerken van e-mails, formulieren, inscannen van documenten …
  • opwaarderen van uw (klanten)database

We voorzien steeds in oplossingen op maat. Worstelt u met een specifiek administratief probleem?

Contacteer ons dan meteen en wij zoeken voor u naar de beste oplossing.

Hebt u met uw bedrijf een vloot aan voertuigen? Dan kunnen wij u op verschillende vlakken ontzorgen:

  • Beheer van schadegevallen: wij nemen alle contacten met verzekeraars en makelaars op ons om het verzekeringstechnische luik van het dossier op te lossen.
  • Accident management: we volgen het volledige herstelproces op en kunnen daarbij een beroep doen op ons eigen herstelnetwerk.
  • Andere diensten: opvolging van jaarlijks onderhoud, bandenwissels, voorbereiden van een nieuwe wagen, bestuurderswissel voorbereiden …

Contacteer ons voor meer informatie

Wil u graag meer weten?

Contacteer ons dan meteen

Nuttige links

Assistance Network Training Marketing