De vakantie komt eraan en de pandemie is nog niet voorbij: hoe kan Teledesk Group uw kantoor helpen?

In de zomervakantie sluiten veel makelaars voor een paar weken de deuren. Andere kantoren doen het tijdelijk met een beperkte bezetting. Het is daarbij niet altijd eenvoudig om de service aan de klanten op hetzelfde niveau te behouden. En stel u voor dat één van de werknemers die tijdelijk het kantoor bemant, nog eens uitvalt met Covid-19 … Geen paniek, Teledesk Group heeft oplossingen in petto.

24/7 bereikbaar

Het liefst van al zouden klanten willen dat hun verzekeringsmakelaar 24/7 bereikbaar is. Of ze nu gewoon een antwoord op hun vragen of info nodig hebben, iets aan hun contract willen veranderen of ze in een stresssituatie zoals een schadegeval zitten. En u wilt natuurlijk niets liever dan die makelaar zijn. Maar we moeten u niet vertellen dat zo’n 24/7 permanentie niet altijd even simpel is. We hebben het dan niet enkel over de praktische organisatie, maar ook over de betaalbaarheid … En als u met vakantie bent, wil u vooral zo weinig mogelijk gestoord worden voor het werk. 

Teledesk Group is uw permanente back-up

Wel, we hebben goed nieuws: via Teledesk Group beschikt u over de ideale én betaalbare oplossing. Met onze Assistance-service verwerken wij alle inkomende calls in naam van uw kantoor als

  • uw kantoor gesloten is (bv. na de kantooruren of tijdens weekends)
  • u met vakantie bent
  • u enkele uren wil doorwerken zonder gestoord te worden

U kiest in de praktijk tussen twee formules:

  • bijstand tijdens de dag
  • 24/7 permanentie

Optioneel kunt u ook onze ‘virtuele bediende’-service onderschrijven. In dat geval gaat onze service nog een stuk verder dan het beantwoorden van de inkomende calls. We volgen dan ook vanop afstand bestaande dossiers op, openen nieuwe schadedossiers, … Kort samengevat: we doen alles wat nodig is om uw kantoor draaiende te houden.

Hogere klantentevredenheid en -retentie

Dankzij Teledesk Group kunnen uw klanten dus probleemloos bij u terecht, op eender welk moment van de dag, en dat 365 dagen lang. Voor de kostprijs moet u het zeker niet laten: een beperkte investering biedt u een grote return on investment: u verhoogt immers uw klantentevredenheid en klantenretentie.

Hoeveel kost onze service?

Bijstand tijdens de dag:

Contract voor minstens
200 oproepen per jaar € 5 / call

Contract voor minstens
250 oproepen per jaar € 5 / call

Contract voor minstens
300 oproepen per jaar € 4,5 / call

Maandelijkse fee voor permanentie na de kantooruren € 100 / maand

Virtuele bediende fee per taak

Extra service tijdens uw vakantieperiode?

Bent u al klant bij Teledesk Group en wilt u tijdens uw vakantie graag een beroep doen op extra services? Neem dan zeker tijdig contact met ons op. Zo kunnen we alles tijdig voorbereiden.

Bent u nog geen klant en zoekt u een oplossing om permanent beschikbaar te zijn voor uw cliënteel? Neem dan meteen contact op met Jonas Tourlouse (jonas.tourlouse@teledeskgroup.be) voor een afspraak: samen bekijken we wat voor u en uw kantoor mogelijk is.