Teledesk Group beschikt over een netwerk van professionele herstellers met om en bij 130 vestigingen over het volledige land. Als verzekeraar, makelaar of vlootbeheerder kan je een beroep doen op het herstelnetwerk van Teledesk Group.
Dit biedt je een aantal belangrijke voordelen:
De herstellingen van wagens van je klanten of medewerkers worden uitgevoerd door echte specialisten, met kwaliteit en klantentevredenheid als prioriteit. We hanteren strikte richtlijnen en eisen voor onze herstellers inzake klantenservice en kwaliteit van het geleverde werk. We spelen ook maximaal in op de nieuwste trends in carrosserieherstellingen.
We ontzorgen de opdrachtgever en de klant en garanderen een snelle herstelling.
Dankzij onze specialisatie en gestructureerde aanpak kunnen we het kostenplaatje voor herstellingen en schaderegeling voor een verzekeraar of bedrijf verlagen. Op het vlak van herstellingen realiseren we kostendalingen tot 10%.
Je krijgt inzicht in nuttige data met betrekking tot de herstellingen: gemiddelde doorlooptijd en herstelkost, ratio herstellen/vervangen …
Na afloop van de herstelling contacteren we de klant om te peilennaar zijn tevredenheid. Eventuele bijkomende vragen worden meteen beantwoord. Dit straalt uiteraard ook positief af op jouw imago.
Als je dat wenst, kunnen we ook je klanten begeleiden doorheen het herstelproces. We nemen dan (een deel van) de schaderegeling van je over. Zowel jij als de klant worden hierdoor ontzorgd.
Meer informatie hierover vind je in het luik Claims op onze site.