Sinds kort duikt in onze kantoren in Ieper geregeld een oude bekende op. In zijn onnavolgbare stijl en met veel goesting neemt hij bij Teledesk Group het heft opnieuw in handen. The founder is back!
Sinds kort duikt in onze kantoren in Ieper geregeld een oude bekende op. In zijn onnavolgbare stijl en met veel goesting neemt hij bij Teledesk Group het heft opnieuw in handen. The founder is back!
Omdat ik veel goesting heb om weer met het bedrijf aan de slag te gaan. Toen ik hoorde dat Innovation Group zijn Belgische pijler te koop zette, heb ik geen moment getwijfeld om terug te keren naar de sector die ik het allerbeste ken en die mij ook heel nauw aan het hart ligt.
Ik wil Teledesk Group meer dan ooit sterk op de kaart zetten als brede dienstverlener voor verzekeringsmakelaars, maatschappijen en aanverwante bedrijven. Ik omring mij daarvoor met zeer capabele mensen die stuk voor stuk een krak zijn in hun vak.
Heel simpel: we piloteren organisaties naar meer omzet en meer klanttevredenheid, met minder kosten. Dankzij onze ondersteuning op basis van efficiënte hands-on oplossingen kunnen deze bedrijven namelijk 100% focussen op de groei van hun corebusiness.
Zeker in de huidige omstandigheden reorganiseren veel makelaarskantoren zich om wat meer back-to-basics te gaan. Mijn ambitie is dat Teledesk Group hun extra bediende wordt die ze veelzijdig kunnen inzetten voor schadebeheer, het contact met klanten, het opzetten van een digitale-marketingactie, enzovoort. Die externe partij is gespecialiseerd in de sector, beschikt over de nodige attesten en werkt snel en efficiënt. We merken dat veel bedrijven, zeker in deze coronatijden, de personeelskosten in vraag stellen. Teledesk Group kan daar een mooi antwoord op bieden.
Teledesk Claims is en blijft een klassieker. Op een kostenefficiënte manier nemen we het schadebeheer en het herstellingsproces over van verzekeraars, makelaars, leasingmaatschappijen, maar ook van andere ondernemingen. Voorts bieden we oplossingen op maat aan om administratieve taken uit te besteden. En uiteraard mikken we ook op fleet services voor ondernemingen met een vloot aan voertuigen.
Daarnaast is er Teledesk Assistance, dat de 24/7-bereikbaarheid van kantoren garandeert. Klanten worden steeds veeleisender en verwachten dat hun makelaar ook buiten de kantooruren bereikbaar is. Wij zorgen ervoor dat ze te allen tijde verder geholpen worden. Ook nemen we de inkomende calls over wanneer een makelaarskantoor bijvoorbeeld enkele uren rustig wil kunnen doorwerken om wat administratieve achterstand in te halen.
Verder hebben we Teledesk Network, een netwerk van 130 erkende herstellers waar verzekeringsmaatschappijen en grotere makelaars een beroep op kunnen doen, maar dat ook openstaat voor leasingfirma’s en bedrijven met een voertuigenvloot. In dit kader kan ik nog melden dat we sinds 1 mei samenwerken met Xolutions BV als vaste expertisepartner. Samen met de vennoten Tom Coorevits, Sjoerd Monteyne en Lieven Vermoesen zetten we in op innovatie, digitale efficiëntie en een performante klantenservice.
Jazeker, en het marketingaanbod is zelfs verder uitgebreid. Dankzij een kersvers partnership met een communicatiespecialist die de verzekeringssector door en door kent, kunnen we makelaars en verzekeraars voortaan de hele waaier aan communicatie- en marketingoplossingen aanbieden: gaande van het opstellen van een communicatiestrategie en -plan, tot het uitdenken van commerciële en marketingacties, het bouwen van een performante website, social media-ondersteuning, copywriting van teksten voor allerhande formats … Dit alles stelt makelaars in staat om hun communicatie en marketing heel professioneel en coherent aan te pakken en zo top-of-mind te worden of te blijven bij hun doelgroep. Makelaars zijn onafhankelijk en willen zich ook zo profileren. Met een uitgekiende marketing- en communicatiestrategie kunnen wij hen daarbij helpen.
Dit najaar starten we met een uitgebreid opleidings- en coachingaanbod op maat van verzekeringsmaatschappijen, banken, leasingmaatschappijen, verzekeringsmakelaars en bankagenten en hun medewerkers, expertisebureaus en autoherstellers. Ook daarbij zal de klemtoon liggen op praktische ondersteuning van verzekeringsprofessionals met oplossingen op maat. Ook zullen we veel aandacht besteden aan marketing- en salesopleidingen.
Die is er altijd geweest en wordt zelfs sterker met de jaren. Wat mij er het meest van al in aanspreekt, is dat ik andere mensen mee kan trekken in dat enthousiasme om te ondernemen – ook binnen ons bedrijf. Als ik dan zie dat ze slagen, dan doet mij dat enorm veel plezier.
Geef hem gewoon een belletje of stuur hem een e-mail.