Als verzekeraar of verzekeringsmakelaar kan je op het callcenter van Teledesk Group een beroep doen voor telefonische prospectie, klantenretentie, upselling bij klanten, het reactiveren van slapende klanten, databaseverrijking, … Je leest er hier alles over. Telefonische prospectie Onze call agents gaan voor jou aan de slag en doen er alles aan om jou en/of je …
Als verzekeraar of verzekeringsmakelaar kan je op het callcenter van Teledesk Group een beroep doen voor telefonische prospectie, klantenretentie, upselling bij klanten, het reactiveren van slapende klanten, databaseverrijking, … Je leest er hier alles over.
Onze call agents gaan voor jou aan de slag en doen er alles aan om jou en/of je sales waardevolle afspraken te bezorgen.
Welke stappen zetten we hiervoor samen met jou?
Keren sommige klanten je de rug toe en kloppen ze bij een concurrent aan? Niet leuk, natuurlijk. Wij werken voor jouw kantoor een retentiecampagne uit en kunnen de calls zelfs aangrijpen om aan upselling te doen bij bestaande klanten. Bovendien reactiveren we slapende klanten.
Heb je in je klantenportefeuille nogal wat klanten met slechts één of twee polissen? Dan is een upsellingcampagne zeker een goed idee. Niet alleen ligt het rendement van totaalklanten veel hoger, bovendien zijn totaalklanten een stuk trouwer dan éénpolisklanten.
Data is het nieuwe goud. Heb je een klantendatabase die lang niet op punt staat? Dan zetten we graag onze call agents in om van jouw database een schat aan commercieel potentieel te maken.
Contacteer ons en wij werken voor jou een offerte uit die naadloos aansluit bij jouw verwachtingen en behoeften.