De zware overstromingen die ons land teisterden in de maand juli, zorgden voor een overload aan schadedossiers bij makelaars, verzekeraars en expertisebureaus. Vele kantoren konden al die extra aanvragen onmogelijk zelf verwerken en tegelijkertijd dezelfde service blijven bieden. Lees hier wat Teledesk Group voor uw verzekeringskantoor kan betekenen in momenten van extreme drukte. Opvangen van …
De zware overstromingen die ons land teisterden in de maand juli, zorgden voor een overload aan schadedossiers bij makelaars, verzekeraars en expertisebureaus. Vele kantoren konden al die extra aanvragen onmogelijk zelf verwerken en tegelijkertijd dezelfde service blijven bieden. Lees hier wat Teledesk Group voor uw verzekeringskantoor kan betekenen in momenten van extreme drukte.
Op piekmomenten, bijvoorbeeld na de overstromingen in juli, wordt uw verzekeringskantoor gegarandeerd overspoeld met vragen van klanten en nieuwe dossiers. Als u het allemaal niet bolgewerkt krijgt met uw eigen medewerkers, is Teledesk Group er om u te helpen. Dat kan op verschillende manieren.
In juli 2021 hielp Teledesk Group veel Belgische verzekeringskantoren om de ‘storm’ te doorstaan. Maar ook voor expertisebureau Xolutions, onze partner in expertisegevallen, hebben we om en bij de 600 dossiers administratief voorbereid. Op het landkaartje zie je de geografische spreiding van de schadedossiers waarin we actief waren.
In vergelijking met vorig jaar openden onze teams 56% meer dossiers. De grootste stijging werd logischerwijs opgetekend in brandverzekeringen, met een stijging van 121% tegenover 2020. In juli bedroeg de stijging zelfs 306% in Brand en 99% op maandbasis. Het is dus duidelijk dat de nood bij vele makelaars hoog was.
Wilt u de hulp van Teledesk Group inschakelen om piekmomenten op te vangen? Neem dan snel contact met ons op om een afspraak te maken. Samen bekijken we wat Teledesk Group voor u en uw kantoor kan betekenen.