Assistance

Klanten verwachten steeds vaker om de klok rond geholpen te worden. Maar zo’n permanente bereikbaarheid organiseren is niet evident. Alhoewel … Teledesk Group voorziet in een eenvoudige oplossing om je klanten 24/7 te woord te staan.

Verzekeraars en makelaars kunnen hun telefonische oproepen doorschakelen naar Teledesk Group. We beschikken over om en bij 30 medewerkers die deze oproepen in jouw naam verwerken, en dat zowel in het Nederlands als Frans. Jij kiest zelf wanneer je inkomende calls doorschakelt: buiten de kantooruren, tijdens vakantieperiodes, op momenten waarop je werkachterstand wil inhalen.

Welke voordelen geniet je verder?

  • Je bedrijf is steeds bereikbaar voor klanten, en dat tegen een zeer beperkte kost.
  • De klant wordt geholpen door ervaren mensen met kennis van verzekeringen. Al onze operatoren hebben een PCP-attest.
  • We kunnen de meeste vragen van klanten meteen beantwoorden, omdat we inzage hebben in de gegevens van klanten en verzekeringscontracten. Tijdens vakantieperiodes openen we nieuwe schadedossiers, schrijven we wagens in, verzenden we witte kaarten, volgen we schadedossiers verder op …
  • Heeft de klant een specifieke vraag waarmee we hem niet kunnen helpen, dan verwittigen we je meteen, zodat je zelf de klant kan contacteren.
  • Je krijgt een rapport van elke call (via e-mail of sms).
  • Bij noodgevallen of heel zware schades verwittigen we je meteen via gsm of sms.

Wil je graag meer weten?

Maak een afspraak

Nuttige links

Claims Network Marketing