header curve
Assistance

Onze ervaren medewerkers verwerken je oproepen in jouw naam

mederwerker teledesk group
24/7 bijstand

24/7 Bijstand

Klanten verwachten steeds vaker om de klok rond geholpen te worden. Maar zo’n permanente bereikbaarheid organiseren is niet evident. Alhoewel … Teledesk Group voorziet in een eenvoudige oplossing om je klanten 24/7 te woord te staan.

Verzekeraars en makelaars kunnen hun telefonische oproepen doorschakelen naar Teledesk Group. We beschikken over om en bij 30 medewerkers die deze oproepen in jouw naam verwerken, en dat zowel in het Nederlands, Frans en Engels. Jij kiest zelf wanneer je inkomende calls doorschakelt: buiten de kantooruren, tijdens vakantieperiodes, op momenten waarop je werkachterstand wil inhalen.

Welke voordelen geniet je?

  • Je bedrijf is steeds bereikbaar voor klanten, en dat tegen een zeer beperkte kost.
  • De klant wordt geholpen door ervaren mensen met kennis van verzekeringen. Al onze operatoren hebben een PCP-attest.
  • We kunnen de meeste vragen van klanten meteen beantwoorden, omdat we inzage kunnen hebben in de gegevens van klanten en verzekeringscontracten. Tijdens
    vakantieperiodes openen we nieuwe schadedossiers, schrijven we wagens in, verzenden we verzekeringsbewijzen, volgen we schadedossiers verder op …
  • Heeft de klant een specifieke vraag waarmee we hem niet kunnen helpen, dan verwittigen we je meteen, zodat je zelf de klant kan contacteren.
  • Je krijgt een rapport van de interessante calls.
  • Bij noodgevallen of heel zware schades verwittigen we je meteen telefonisch of via sms.

Contacteer ons voor meer informatie

medewerker teledesk group

Virtuele bediende

Tijdens langdurige periodes van een beperktere bezetting op kantoor, bijvoorbeeld door vakantie of ziekte van een medewerker, of een collectieve sluiting kan je een beroep doen op onze virtuele bediende.

Waarom is dit interessant voor jou?

  • Continuïteit van je service, ook bij een collectieve sluiting van je kantoor
  • Je betaalt een forfaitair bedrag per uitgevoerde taak
  • Je verhoogt je klantenretentie en creëert extra salesopportuniteiten
  • We stellen je ervaren beheerders met de nodige PCP-attesten en kennis van verzekeringen ter beschikking
  • Ook jouw klanten worden geholpen tijdens uw afwezigheid

Inzichten in onze sector en meer…

Al onze blogberichten

Assistance

in cijfers
+240.000
inkomende calls
30
aantal specialisten op deze dienst
800
actieve telefoonlijnen