Assistance

Klanten verwachten steeds vaker om de klok rond geholpen te worden. Maar zo’n permanente bereikbaarheid organiseren is niet evident. Alhoewel … Teledesk Group voorziet in een eenvoudige oplossing om uw klanten 24/7 te woord te staan.

Verzekeraars en makelaars kunnen hun telefonische oproepen doorschakelen naar Teledesk Group. We beschikken over om en bij 20 medewerkers die deze oproepen in uw naam verwerken, en dat zowel in het Nederlands als Frans. U kiest zelf wanneer u uw inkomende calls doorschakelt: buiten de kantooruren, tijdens vakantieperiodes, op momenten waarop uw wat werkachterstand wil inhalen.

Welke voordelen geniet u verder?

  • Uw bedrijf is steeds bereikbaar voor uw klanten, en dat tegen een zeer beperkte kost.
  • De klant wordt geholpen door ervaren mensen met kennis van verzekeringen. Al onze operatoren hebben een PCP-attest.
  • We kunnen de meeste vragen van klanten meteen beantwoorden, omdat we inzage hebben in de gegevens van klanten en verzekeringscontracten. Tijdens vakantieperiodes openen we nieuwe schadedossiers, inschrijvingen van wagens, verzenden we witte kaarten, volgen we schadedossiers verder op …
  • Heeft de klant een specifieke vraag waarmee we hem niet kunnen helpen, dan verwittigen we u meteen, zodat u zelf de klant kan contacteren.
  • U krijgt een rapport van elke call (via e-mail of sms).
  • Bij noodgevallen of heel zware schades wordt u meteen via gsm of sms verwittigd.

Nuttige links

Claims Network Training Marketing