header curve

“In tegenstelling tot zijn stoffig imago, vind ik de verzekeringssector net erg interessant en boeiend”

Daphné Reynaert is sinds juni aan de slag bij Teledesk Group als projectmanager. Met veertien jaar ervaring op de klantendienst van een bedrijf, kent ze de kneepjes van het in- en outboundvak. Ze maakte op haar vorige werk al kennis met de verzekeringswereld. Daar kreeg ze de smaak te pakken. De overstap naar Teledesk Group …

Daphné Reynaert is sinds juni aan de slag bij Teledesk Group als projectmanager. Met veertien jaar ervaring op de klantendienst van een bedrijf, kent ze de kneepjes van het in- en outboundvak. Ze maakte op haar vorige werk al kennis met de verzekeringswereld. Daar kreeg ze de smaak te pakken. De overstap naar Teledesk Group voelde als een logisch vervolg van haar professionele carrière binnen de verzekeringen.

Gevarieerd takenpakket

“Als verantwoordelijke voor bepaalde projecten manage ik het team in de opvolging van de taken die essentieel zijn voor de dossierbeheerders. Ik maak de planning voor de taakverdelingen, hou de deadlines nauwgezet in het oog en werk zelf ook actief mee in de productie. Daarnaast ondersteunt mijn team ook de collega’s op de afdeling Claims. Ikzelf volg ook nog de data entry en de telemarketingcampagnes op. Een gevarieerd takenpakket dus! Kennis opdoen is voor mij heel belangrijk, dus ik vind het fijn dat ik elke dag nieuwe cases, nieuwe ervaringen en nieuwe skills krijg.”

Empathie is een must op de klantendienst

“Werken op een klantendienst is niet evident. Luisteren is heel belangrijk. Je moet niet alleen de noden van de klanten, maar ook de signalen van de medewerkers juist opvangen. Empathie is daarvoor een must, want je werkt met mensen en hun emoties. Met een vleugje humor kom je al heel ver. Mijn job in drie woorden? Uitdaging, teamwork en afwisseling.”

Tevredenheid van de klant geeft energie

“Om een job graag te doen, moet je voldoening halen uit je dagtaken. Je wilt een meerwaarde bieden en een bijdrage leveren aan je team en het bedrijf. Het feit dat elke dag anders is, houdt de job ook boeiend. Ik put mijn energie uit de tevredenheid van de klant, de interactie met het team en het enthousiasme van de collega’s. De waardering en complimentjes geven me een boost om elke dag weer het beste van mezelf te geven.”

Warm onthaald

‘Starten met een nieuwe job is beginnen met een nieuwe uitdaging op een nieuwe werkplek en met nieuwe collega’s. Dat is altijd wel wat spannend in het begin, maar ik ben enorm warm onthaald. Ik ben terecht gekomen in een fijn team waar een professionele, maar toch erg vriendschappelijke sfeer hangt. Ik ben benieuwd naar wat de toekomst mij en Teledesk Group nog brengt!.’

Wil je meer weten over onze services voor makelaars? Neem hier dan zeker eens een kijkje.

Deel dit met je kennissen

facebook linkedin