Heb je binnen je kantoor af te rekenen met een langdurige afwezigheid van één of meerdere medewerkers? Wil je continuïteit tijdens een verlofperiode? Of wens je graag een aantal specifieke taken uit te besteden aan een externe specialist? In al die gevallen kan je rekenen op de virtuele bediende van Teledesk Group. Wanneer je ons inschakelt, betaal je een forfaitair tarief per uitgevoerde taak. Welke opdrachten kunnen wij je uit handen nemen?
Administratie
- Verzenden van documenten per post
- Uitgaande calls naar klanten, experts, herstellers
- …
Productietaken
- Verwerken van bijlagen aan de polis
- Verwerken van vervangwagen
- Verwerken van tariefaanvragen
- Opstellen van tijdelijke witte kaarten
- Inschrijven van voertuigen bij de DIV
- Verzenden van offertes
- …
Schadebeheer
- Opvolgen van lopende dossiers
- …
Waarom zou je de virtuele bediende van Teledesk Group inschakelen?
- We behandelen meteen alle vragen die telefonisch of via e-mail bij jou binnenkomen.
- Je klanten worden onmiddellijk geholpen.
- Heb je vakantie? Dan kan je er maximaal van genieten. Wij zorgen voor continuïteit in je kantoor.
- Je ontvangt een overzichtelijk rapport van alle door ons verrichte taken.
Wil je graag een prijsindicatie?
Neem dan contact met ons op.