header curve

Fleet support & repair management voor makelaars en vlootbeheerders 

Teledesk Group biedt aan zijn partnermakelaars een uniek toegevoegde waarde voor KMO-klanten en vlooteigenaars, zodat de makelaar voor die klanten echt een verschil kan maken. Het resultaat: een hogere klantentevredenheid en -retentie! Ontdek hier meer! 

Veel KMO’s hebben het lastig met de veelheid aan services die vlootbeheer meebrengt. Vaak laten ze dit over aan de financiële dienst of de HR-verantwoordelijke, die natuurlijk ook nog heel wat andere katten te geselen heeft. Teledesk Group kan vlootbeheerders helpen met het opstellen van een car policy op maat, alsook bij fleet support en repair management.  

Fleet support 

Samen met de makelaar vervolledigen we het stappenplan, dat alle FAQ omvat. Op basis hiervan stellen we een fiche op die ons Customer Support Team helpt om eerstelijnshulp te bieden aan de medewerkers van de vlooteigenaar. 

De makelaar krijgt een uniek telefoonnummer toegewezen waarnaar de vlooteigenaar en bestuurder kunnen bellen. Teledesk Group neemt de telefoon op in naam van de makelaar.  

Onze beheerders werken op ons uniek platform en openen een ticket als de bestuurder vragen heeft over het einde van contracten, het regelen van vervangwagens, verlies van tankkaarten, info over elektrisch laden, onderhoud en herstellingen, depannages, de car policy …  Wij volgen dit ticket verder op, zodat de HR- en Finance-dienst van de KMO zich op hun eigen core business kunnen focussen zonder gestoord te worden. Voor alle duidelijkheid: in het aankoopproces van de wagens komen wij niet tussen. 

Repair management 

Voor de ontzorging van je schadebeheerders en de fleet owners in je verzekeringsportefeuille, helpt ons team van specialisten je met al je autoschadeherstellingen. Samen met ons carrosserienetwerk van 130 herstellers in België en onze partnernetwerken in het buitenland kunnen we vloten van elke taille ondersteunen in het schadeherstelproces. Ook bieden we unieke voordelen aan voor de bestuurders, zodat iedereen zich kan focussen op zijn core business en er geen werkuren verloren gaan aan onnodige verplaatsingen en een langdurige opvolging van het dossier. 

Wat mogen de bedrijven en bestuurders aan extra services verwachten? 

  • Online schadeafhandeling​ 
  • 24/7 telefonische ondersteuning 
  • Een kwalitatieve herstelling, inclusief controle op de kwaliteit en kostprijs 
  • Een efficiënt herstelproces 

Bijkomende voordelen: 

  • Pick-up & Delivery​ 
  • Gratis vervangwagen​ 
  • Technische check​-up 
  • Levenslange garantie op de herstelling 

Meer weten over ons herstelnetwerk? Stuur een mailtje naar sales@teledeskgroup.be.  

Deel dit met je kennissen

facebook linkedin