header curve
Tine

“Ik hoop nog lang deel te mogen uitmaken van dit gedreven team!”

Tine staat bij Teledesk Group in voor het Accident Management. Samen met haar collega’s Wouter en Tilde beheert ze daar het herstelproces voor bepaalde vloten en maatschappijen van ongeval tot herstel en facturatie. Haar eerste stappen in het bedrijf waren als medewerker Third Party Administration. Daar voerde ze administratieve taken uit voor een verzekeringsmaatschappij en bemande ze hun telefonische helpdesk.

Hoe ziet een werkdag als Third Party Administrator eruit?

“Qua structuur ziet een werkdag er eigenlijk grotendeels hetzelfde uit. Ik werk halftijds. Tijdens het eerste uur doe ik puur administratie, dan zijn de telefoonlijnen nog gesloten. Dat werkt lekker vlot (lacht). Daarna verwerken we mails, dossiers en nemen we alle binnenkomende oproepen aan.”

Waarom is Teledesk Group de ideale werkgever?

“Al van in het begin merk ik dat Teledesk Group een open bedrijfscultuur heeft. Je mag alles zeggen of vragen. Open communicatie is key. Iedereen is betrokken en ieders mening wordt gewaardeerd. Daarnaast zet Teledesk Group echt in op het welzijn van de medewerkers en op collegialiteit. Ook voor persoonlijke zaken kan je altijd terecht bij het management. Ze zijn flexibel en willen dat je je goed voelt in je job.”

Hoe zie jij je verdere carrière bij Teledesk Group?

“Voorlopig zit ik echt op mijn plek in mijn huidige functie. Ik hoop nog lang deel te mogen uitmaken van dit gedreven team!”

Deel dit met je kennissen

facebook linkedin