header curve
Jamila

“Dankzij de grote diversiteit aan taken is geen enkele werkdag hetzelfde.”

Jamila, Frontoffice medewerker bij Teledesk Group, heeft al drie jaar ervaring op de auto-offerteservice van een van onze klanten. Ze beantwoordt telefoontjes, volgt aanvragen per mail op en past indien nodig lopende verzekeringscontracten aan.

Hoe ziet een werkdag als Frontoffice medewerker eruit?

“Dankzij de grote diversiteit aan taken is geen enkele werkdag hetzelfde bij Teledesk Group. Ik geef advies en informatie aan eindklanten, onderhoud klantrelaties en handel soms geschillen af. Als ik iets niet zelf kan oplossen, staat er altijd een collega klaar om me te helpen. Omgekeerd doen collega’s ook regelmatig een beroep op mijn hulp of luisterend oor.”

Waarom is Teledesk Group de ideale werkgever?

“Teledesk Group heeft erg mooie waarden. Ze geven medewerkers vertrouwen, bieden ondersteuning en stabiliteit én hebben oog voor ieders welzijn. Bovendien krijg je steeds de nodige training en opleiding, zodat je altijd je beste beentje kan voorzetten. De sfeer op kantoor is ook aangenaam en familiaal. Je krijgt erkenning voor het goede werk dat je aflevert, bijvoorbeeld met een persoonlijk complimentje, leuk cadeautje of event voor heel het team, zoals een afterwork of barbecue.”

Hoe zie jij je verdere carrière?

“Op korte termijn wil ik me verder verdiepen in mijn huidige functie, zodat ik echt kan uitblinken in wat ik doe. Op lange termijn wil ik graag doorgroeien en meer verantwoordelijkheid krijgen.”

Deel dit met je kennissen

facebook linkedin