“We werken samen voor een gemeenschappelijk doel: de tevredenheid van onze klanten.”
Clarisse, verantwoordelijk voor Claims Management en Third Party Administration, beheert schadeclaims, beoordeelt of ze aan de polisvoorwaarden voldoen en onderhoudt contact met verzekerden. Daarnaast verzorgt ze de administratie van een verzekeringsmaatschappij.
“Teledesk Group is zowel naar medewerkers als naar klanten toe zeer menselijk, innovatief en toegewijd. Innovatie is onze prioriteit, zodat we altijd efficiënt en vooruitstrevend kunnen werken.”
“Teledesk Group is een modern bedrijf dat met zijn tijd meegaat, naar zijn medewerkers luistert en in onze ontwikkeling investeert. We krijgen professionele opleidingen, zodat we kunnen bijleren, vooruitgang boeken en meerwaarde bieden.”
“We krijgen vertrouwen en verantwoordelijkheid en worden aangemoedigd om ons beste beentje voor te zetten. Iedereen werkt immers samen voor hetzelfde doel: onze klanten oplossingen op maat bieden.”
“Teledesk Group hecht veel belang aan flexibiliteit en werken op afstand. We hebben flexibele werktijden en kunnen enkele dagen per week van thuis uit werken. Die flexibiliteit draagt bij aan een gezonde balans tussen werk en privé en een hoge mate van tevredenheid.”
“De betrokkenheid en open sfeer dragen bij aan een aangename werkomgeving. Werken in een open ruimte maakt het gemakkelijk om bij collega’s langs te gaan voor een babbeltje, vragen of hulp bij problemen. Ook tussen de collega’s heerst er een leuke sfeer. Zo gaan we regelmatig na het werk samen iets drinken.”
“Dat gebeurt op verschillende manieren. Nieuwe collega’s worden gecoacht door ervaren teamleden. Daarnaast worden het hele jaar door evenementen georganiseerd, zoals afterworkdrinks en barbecues, om ons samen te brengen.”