header curve
Charlene

“Een werkdag bij Teledesk Group is nooit dezelfde. Zo blijft de job interessant, leerrijke en boeiend.”

Charlene is Frontoffice medewerker bij Teledesk Group. Ze staat dagdagelijks klaar om de klanten van de makelaars en verzekeringsmaatschappijen enthousiast te woord te staan. Ze capteert de vragen, helpt de klant telefonisch verder en schakelt met de opdrachtgevers.

Hoe zou jij Teledesk Group als werkgever voorstellen?

“Een werkgever die effectief begaan is met zijn mensen. Hier voelt iedereen zich thuis. We zijn geen cijfertje of één van de zovelen. Iedereen wordt ook gewoon met de voornaam aangesproken, zelfs onze grote baas. Wij krijgen ook leuke extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, enzovoort. Dus we worden hier heel goed in de watten gelegd!”

Waarom is een job hier interessant?

“De verzekeringssector is een heel specifieke en snel evoluerende markt. Daardoor leer je elke dag bij, en is er eigenlijk nooit een dag hetzelfde. Zo blijft de job interessant, leerrijk en boeiend.”

Welke visie heerst er op vlak van medewerkers?

“De teamleader gaat op zoek naar je kwaliteiten en zorgt ervoor dat je op de juiste plaats zit, zodat je die optimaal kan benutten. Je krijgt ook regelmatig een bijscholing of opleiding over nieuwe projecten die starten. Dat is fijn, want dan ben je zelfzekerder bij het uitvoeren van je werk.”

Hoe zorgt Teledesk Group voor een goede balans tussen werk en privé?

“We werken hier met een afwisselend uurrooster, waardoor je soms eens in de ochtend thuis bent en heerlijk kunt uitslapen. Als je eens een belangrijke afspraak hebt, kan er altijd tussen de collega’s gewisseld worden. Ook in verband met verlof of recup opnemen, wordt er nooit moeilijk gedaan als het haalbaar is met het uurrooster.”

Waarom is het hier leuk werken?

“Ik vind het fijn dat ik kan doorgroeien in mijn job en dat ze je die kansen geven. Je voelt gewoon dat je werk en inzet gewaardeerd worden en dat geeft je een extra boost om elke dag het beste van jezelf te geven. Ondertussen werk ik hier al acht jaar, dus slecht kan het niet zijn ;-).”

Hoe bevordert Teledesk Group de band tussen de collega’s?

“Er hangt hier altijd een superfijne sfeer. Tijdens het werk, maar ook daarna. Het is hier niet alleen maar werken, werken, werken. Er wordt ook aan de nodige ontspanning gedacht door regelmatig een toffe receptie of een leuke BBQ te organiseren. Daardoor leer je de collega’s nog beter kennen. Tegen een feestje zeggen wij zeker geen nee!”

Deel dit met u kennissen

facebook linkedin