header curve
Boris

“Teledesk Group investeert in zijn personeel en geeft hen volop de kans om zich verder te ontplooien en bij te leren.”

Boris werkt als Backoffice medewerker bij Teledesk Group. Hij voert administratieve taken uit voor verzekeringsmaatschappijen en -makelaars die specifieke taken uitbesteden om zichzelf te ontzorgen en om meer tijd te besteden aan hun kerntaken.

Hoe ziet een dag als Backoffice medewerker eruit?

“Ik werk hoofdzakelijk voor de verzekeringsmaatschappij Athora voor wie ik samen met enkele andere collega’s de eerstelijnstelefonie behandel. We beheren ook de algemene inbox van de mails, fax en briefwisseling. Het is onze taak om elk binnengekomen bericht correct te coderen in het softwarepakket om die zo bij de juiste dienst te laten terechtkomen. Ik ben ook de contactpersoon voor Athora binnen Teledesk Group en verzorg de opleiding van nieuwe collega’s die voor Athora zullen werken. Voor al die taken is het belangrijk dat ik mij zowel in het Frans als in het Nederlands goed kan uitdrukken. Engels is mooi meegenomen, want sporadisch is er ook wel eens een Engelstalige klant.”

Waarom is Teledesk Group de ideale werkgever?

“Teledesk Group is een stabiele werkgever die een competitief loon, aantrekkelijke voordelen en werkzekerheid aanbiedt. Het bedrijf investeert in zijn personeel en geeft hen volop de kans om zich verder te ontplooien en bij te leren door middel van georganiseerde opleidingen en on the job training. Zo heb ik bijvoorbeeld mijn PCP-attest kunnen halen!”

“We hebben een stabiel werkschema met vaste uren en dagen. Dat zorgt ervoor dat de balans tussen werk en privé goed zit. Er heerst hier een aangename, collegiale sfeer, die wordt versterkt door regelmatige personeelsevenementen, zoals een barbecue, drink of lunch. Het kantoor in Ieper bevindt zich in een mooie, aangename omgeving die ideaal gelegen is nabij het centrum van de stad en vlot bereikbaar is met de fiets, auto en het openbaar vervoer.”

Hoe zie jij je verdere carrière?

“Ik ben heel tevreden over mijn job en het gevarieerde takenpakket. Ik krijg de nodige afwisseling in mijn taken zodat dat er geen dagelijkse sleur ontstaat en het werk steeds boeiend blijft. Aan de hand van trainingen en opleidingen evolueer ik mee met de veranderingen in de sector. Zo kunnen we onze klanten de beste service bieden. Ik zit hier dus erg goed en hoop dat ik in mijn carrière nog veel nieuwe collega’s mag verwelkomen!”

Deel dit met je kennissen

facebook linkedin