header curve

Heb je syndici of VME als klant? Ontdek onze VME-services

Heb je als makelaar in je klantenportefeuille VME’s en syndici? Dan weet je hoe snel schadegevallen zich kunnen opstapelen en hoe tijdrovend het beheer ervan kan zijn. Teledesk Group biedt je alvast een kant-en-klare oplossing aan. Ontdek hier hoe onze VME-services jou kunnen helpen?

Heb je als makelaar in je klantenportefeuille VME’s en syndici? Dan weet je hoe snel schadegevallen zich kunnen opstapelen en hoe tijdrovend het beheer ervan kan zijn. Teledesk Group biedt je alvast een kant-en-klare oplossing aan. Ontdek hier hoe onze VME-services jou kunnen helpen?

VME-services voor schadebeheer

Je kan als makelaar het schadebeheer voor je syndicus- of VME-klanten, of voor een aantal daarvan, outsourcen naar Teledesk Group. We bespreken samen welke aspecten van het schadebeheer je precies aan ons uitbesteedt. Het kan van A tot Z, maar als je bepaalde deeltaken toch liever zelf op je neemt, kan dat perfect.

Voordelen voor de makelaar

Welke voordelen leveren onze VME-services jou als makelaar op?

Variabele kosten

Als je jouw schadedossiers laat afhandelen door Teledesk Group, zet je vaste kosten om in variabele kosten. Zo betaal je enkel voor de dossiers die we regelen.

Flexibiliteit en maatwerk

Teledesk Group werkt volledig modulair. Je kiest als makelaar zelf welke activiteiten je wenst uit te besteden.

24/7 beschikbaar

Combineer je onze VME-service met onze Assistance, dan kunnen je klanten 24/7 bij jou terecht. Als inkomende calls doorgeschakeld worden, helpen wij de klanten steeds verder in jouw naam.

Deskundige afhandeling van schades

De beheerder bij Teledesk Group die voor jou de schadedossiers van één gebouw regelt, is steeds dezelfde. Zo kan hij of zij bij vergelijkbare schadegevallen de link leggen met het verleden en de schade sneller regelen.

Maximale transparantie

Jij blijft continu op de hoogte van de voortgang van schadedossiers door onze regelmatige feedback en rapportering.

Hoe gaan we tewerk?

Als een syndicus contact neemt voor een nieuw schadegeval, volgen we standaard deze drie stappen.

Stap 1: Herstel in natura

In eerste instantie proberen we de schade te herstellen in natura.

Stap 2: Schaderegelingsvolmacht

Wanneer herstel in natura niet mogelijk is, bekijken we of een schaderegelingsvolmacht een piste is. Dat verschilt naargelang de verzekeraar en de makelaar.

Stap 3: Experten contacteren en bestekken opmaken

Lukt het niet om de schade met volmachten te regelen? Dan volgen we de traditionele weg met experts en bestekken.

Vragen over schadebeheer? Contacteer ons

Wil je meer weten over onze VME-services? Neem dan contact opnemen met ons via sales@teledeskgroup.be.

Deel dit met je kennissen

facebook linkedin