Kan je klant bij een politiecontrole of voor de autokeuring geen verzekeringsbewijs voorleggen? Dan stijgt het stresspeil al snel. Om je klanten verder te helpen, kan je rekenen op Teledesk Group. Zowel tijdens als buiten de kantooruren.
Kan je klant bij een politiecontrole of voor de autokeuring geen verzekeringsbewijs voorleggen? Dan stijgt het stresspeil al snel. Om je klanten verder te helpen, kan je rekenen op Teledesk Group. Zowel tijdens als buiten de kantooruren.
Verkeerscontroles komen steeds vaker voor. Één van de documenten waar de politie steeds om vraagt, is het verzekeringsbewijs van de auto. Kan de bestuurder dit niet meteen tonen? Dan leidt dat vaak tot onnodige stress.
Als verzekeringsmakelaar ben jij het eerste aanspreekpunt voor je klant in zo’n situatie. Maar wat als de vraag buiten de kantooruren komt, ’s avonds of in het weekend? Of tijdens de kantooruren, maar net op een moment dat jij niet beschikbaar bent? Daar heeft Teledesk Group de ideale oplossing voor.
Met onze Assistance-service vangen we de inkomende oproepen van je klanten op wanneer jij dat wil. Zo kan je 24/7 bereikbaar zijn voor je klanten, zonder extra personeel aan te werven. Onze medewerkers kennen de verzekeringsbranche, nemen de telefoon op in jouw naam en staan je klanten te woord.
Als aanvulling op onze Assistance-service bieden we de service Verzekeringsbewijzen aan. Een klant die dringend een verzekeringsbewijs nodig heeft? Geen probleem! We sturen het document binnen enkele minuten per e-mail door.
Dit kan op twee manieren:
Wil je dat we je klanten ook helpen met andere vragen, zoals offertes of schadeaangiftes? Dan is onze service ‘Virtuele Bediende’ de perfecte oplossing.
Wat houdt de Virtuele Bediende in?
Dankzij onze toegang tot de backofficemodules van verzekeraars en je beheerspakket verwerken we alles direct in je administratie. Kan een vraag niet meteen worden opgelost? Dan schakelen we door naar je kantoor. Gebeurt dit buiten de kantooruren, dan noteren we de oproep en geven we dit door, zodat jij de klant snel kan terugbellen.
✔ Continuïteit van je service, ook bij collectieve sluiting van je kantoor of bij een langdurige afwezigheid van één of meer medewerkers.
✔ Je betaalt een forfaitair bedrag per uitgevoerde taak.
✔ Je verhoogt je klantenretentie en creëert extra salesopportuniteiten.
✔ Ervaren beheerders met PCP-attesten en verzekeringskennis staan voor je klaar.
Wil je meer info? Contacteer ons via sales@teledeskgroup.be.